lördag 12 maj 2012

Härlig promenadslinga

Länk till promenadvägen

Hej!

Nu har jag gjort min första heltidsvecka på nya jobbet och jag har därför inte riktigt hunnit med att skriva så mkt här, men jag hoppas att det snart blir ändring på det så att jag får upp mitt hundtänk igen =) Idag tog jag mig iaf i kragen och åkte med Zixten till Cattis & Freja, å därifrån lotsade Cattis oss till en promenadslinga som ligger nära Bratteröd. Slingan (eller kanske ska man säga motionsspår?) var dryga 4 km och därmed alldeles lagom en lördagmorgon. Det blev lite passivitetsträning längs vägen och tandvisning på slutet (en perfekt övning på¨min hund när han är lite trött).

Jag hoppas att länken här ovan ska fungera om ni vill ta er en närmare kik på vart vi gick. Det står vindsvala på kartan och runt där finns en vitslinga. Kanske kan vara en promenad som fler kan gå? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar