lördag 11 februari 2012

Tips på gratis hundtidning!

Denna veckan har det inte blivit mycket tid för hundträning då jag åkte på vinterkräksjukan i torsdags kväll/natt, och jag är fortfarande helt utslagen så att gå ut och gå med Zixten är ju inte att tänka på. Hade önskat att jag hade orkat köra lite klickerträning men då jag inte ens kan stå upp utan att få ont i magen så får Zixten klara sig utan detta i några dagar, och sedan så har han ju sin "pappa" som motionerar honom så han har d ju inte så illa ändå =)

Innan jag kryper ner i sängen och drar täcket över huvudet igen så vill jag bara tipsa om en gratis hundtidning som finns på nätet och den heter Hundens värld (mer information finns på http://www.hundensvarld.se/) och det enda man behöver göra är att skicka iväg ett mejl till dem att man vill prenumerera. Lite jobbigt är det ju att läsa en tidning på en datorskärm men det kan det vara värt om det är någon speciell artikel man är intresserad av. Själv tänkte jag skriva ut artiklar som jag tycker är lite extra intressanta.
Gratis är gott som de säger ;)

Hoppas att alla får en superbra lördag och njuter extra mycket med sina fina hundar =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar