tisdag 24 januari 2012

What i want!

Hurtta Motivation Lydnadstränings västTräningsväst Hurtta LifeguardDressyrbälte midjaLydnadsträning i teori och praktik

Som ni ser så är det en massa bra hundgrejer! Hurttas träningsvästar är hur snygga som helst! Hade gärna haft den svarta eller den rosa =) Som hundägare behöver man ofta många fickor då man behöver förvaring för leksaker, godis, bajspåsar å diverse andra saker, så en väst vore perfekt att ha.
Sedan ser ni ett dressyrbälte (gillar inte riktigt namnet men strunt samma) som gör att man kan ha händerna fria. Jag undrar om det går att ha en långlina i detta bältet? Vore ju himla käckt isåfall.
Sist men inte minst så är det denna bok om lydnadsträning som jag verkligen vill ha! 500 kronor kostar den så den är ju betydligt dyrare än de andra lydnadsböckerna jag har, men jag är så nyfiken på innehållet i denna bok då metoderna är positiv förstärkning med klicker. Många av de andra lydnadsböckerna jag har känns lite "gamla", jag vill gärna hänga med i nya träningsmetoder då jag verkligen tror att klickerträning är något för oss.

1 kommentar:

  1. Hurttas träningsväst har vi på Råhagen just nu specialpris på hos Zoonet. Tror den skulle kosta 500 kr? Man anmäler sitt intresse till Anci, våran ordf. Om du behöver hennes telnr så hör av dej!

    SvaraRadera