torsdag 8 december 2011

Lucka nr 8!

Zixten är redo för att leta!

Så synd det är om mig!

Ett ben!
Hej! Denna torsdag fick Zixten leta upp ett ben som Lennart hade gömt under sina kläder i en byrålåda (ett väldigt svårt gömställe visade det sig va). Vi gömmer ganska ofta mat eller saker i lägenheten å då ofta i samma rum å på samma platser (för vi har haft så dålig fantasi) men nu när vi började med att gömma hans julkalenderpresenter så har vi ju fått tänka outside the box för att det ska bli spännande för honom att leta. Så nu gömmer vi grejer på helt nya ställen, igår tex så gömde jag en godbit i ett skåp i tvättstugan vilket innebar att han först var tvungen att puffa upp skåpsdörren med nosen för att kunna få tag på godbiten. Det ger garanterat mer stimulans för honom nu när vi har blivit såhär kluriga ;)

Igår kväll åkte jag och Zixten ner till stan där vi träffade Cattis och Freja. Det blev promenad och övningar på kungsgatan så jag är jätte nöjd att vi hunnit med lite stadsträning denna veckan! Förhoppningsvis tar vi oss ner på lördag igen då det är julmarknad.

Nu får jag sluta skriva för nu ska vi gå ut och öva på ett snabbt platsläggande =) Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar