söndag 18 december 2011

En bok om bara labbar!

Jag har handlat hundböcker flitigt på Tradera den senaste månaden och denna bok är en av dem som jag inhandlade. Jag blev lite besviken på att den var så tunn, inte ens 100 sidor, men det är ändå kul att ha en bok som skriver om just den ras som jag har. Denna bok har Ing-Marie Hagelin skrivit men det har ju kommit ut en ny bok om labradorer av Åsa Lindholm, och den boken vill jag väldigt gärna ha! Kanske får införskaffa den vid ett senare tillfälle, jag fyller år snart och kanske kan önska mig den då av någon snäll person ;)

Jag tycker att det är ganska mysigt att läsa lite på kvällarna innan jag somnar och igår läste jag lite om Labradorens historia och lärde mig en hel del nya saker =)

Jag har alltid gillat att läsa böcker och har tidigare läst många deckare och romaner, men nu är det nästan enbart hundböcker som plöjs igenom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar