fredag 18 november 2011

Nya hundböcker =)

Idag är det fredag - en av mina favoritdagar och dessutom var jag ledig med :) Under förmiddagen lånade jag två hundböcker på bibban (bibban=biblioteket), en som heter "stressade hundar" och en heter "aktivera din hund" (den senare bokens författare heter Charlotte Swanstein). Jag vet ju en hel del om aktivering men tänkte att jag kanske kunde snappa upp något nytt tips! Däremot behöver jag lära mig mer om stress då jag ibland märker att Zixten går upp i stress, så den boken kommer bli spännande att läsa!

Efter turen till bibban råkade jag gå förbi en bokoutlet där jag hittade 5 stycken hundböcker som jag köpte! Jag vill ju lära mig så mkt som möjligt om hundvärlden och alla oändliga möjligheter som finns att aktivera sin vovve på så då får jag ju läsa på lite i vinter =)

* Friskvård för hund (Annika Falkenberg & Karin Yllö) 59 kr.
* Aktivera din hund genom viltspårning (Kristian Carlsson) 39 kr.
* Hundens mentalitet från test till beskrivning (Ingrid Tapper) 49 kr.
* Sök för tävling och aktiverin (Git Jering) 39 kr.
*Uppletande för tävling och aktivering (Git Jering)  49 kr.

Har ni någon riktigt bra hundbok ni har läst så får ni gärna tipsa mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar