torsdag 20 oktober 2011

Gitarrer kan vara lite läskiga =)

Hej alla läsare, idag har det varit en otroligt fin torsdag med strålande sol och jag hoppas att ni har hunnit att njuta =) Jag jobbade idag till klockan 16 men när jag slutade så hämtade Lennart och Zixten mig för en skogstur. Det var skönt att få komma ut i friska luften och se labbemannen springa på ängar och traska på grusvägar. Det är gott att komma bort ifrån stan ibland och bara njuta av den fina naturen. Nu har vi precis tagit en rejäl kvällspromenad tillsammans alla tre och nu när det är så här mörkt så är det faktiskt lite skönt att bo i stan med alla upplysta gatlampor. Jag älskar ju landet men ibland har ju stan sina fördelar =)

Nu på kvällen så började Lennart klinka lite på gitarren och Zixten började backa samtidigt som han viftade på svansen. Jag gjorde då så att jag gick fram till gitarren och tog på den, då kom Zixten och först buffade på mig men sedan vågade han även nosa på gitarren. Men lite skeptisk till den var han allt =) Det är mycket en vovve ska vänja sig vid här i människovärlden.

Nu är Zixten välförtjänt av en god natts sömn och ni läsare också =)

1 kommentar:

  1. Kan ha att göra med mitt usla gitarrspelande med ;)

    SvaraRadera