fredag 23 december 2011

Dan före julafton!

Man måste sitta fint innan man får paket
Nu börjar det närma sig, snart är det julafton! Ska bli så mysigt! På dagen ska jag och Zixten vara hos min familj, och framåt kvällen åker vi upp till Färgelanda och firar med Lennart å hans familj på landet.

Igår var Freja på besök och vi bytte julklappar. Freja fick ett litet rim på sin julklapp som jag tror var ungefär såhär:

I juletid vill jag att du ska ha något som påminner om mej
Därför får du denna hundgrej
Så att du tänka på mig kan,
kanske jag ditt hjärta nu vann? 


Kan ni gissa vad det är? Om inte så kommer jag berätta vad det är efter julafton =) Jag och Cattis fick en fin julklapp för vovvarna skötte sig fint inomhus bakom varsinna gröna grindar å sedan övade vi med dem lösa i fårhagen. Det är så roligt att vi träffas så regelbundet för vovvarna utvecklas verkligen i helt rätt riktning! Är så glad för det =)

Lucka nr 23 innehöll en leksak som var hel i några minuter, sedan åkte bollen av hehe. Jag och Zixten har tagit en go promenad på kurveröd idag och så har vi övat inkallning och platsliggning i fårhagen. Nu är Zixten trötter och sover på sin fårskinnspläd. Ikväll ska han till sin mormor och morfar då jag jobbar kvällen.
Lucka nr 23, en leksak!
                             God jul nu allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar